Breaking News! Sfârșitul erei paginilor de Facebook? Ian12

Tags

Related Posts

Share This

Breaking News! Sfârșitul erei paginilor de Facebook?

Pagina de Facebook pe care o ai este o chestie cu care te mândrești. Ai poate câteva mii de suporteri, ai ceva interacțiune, reușești să îți promovezi serviciile și imaginea brandului prin intermediul ei. Cu alte cuvinte… ești în trend! Sau cel puțin erai. Până mai ieri!

 

Probabil că ai deja o pagină de Facebook care are deja o mulțime de aprecieri.

 

 

Ceea ce este bine. Sau era bine cel puțin până mai ieri când fondatorul Facebook a dat publicității un anunț potrivit căruia, Facebook va face o nouă schimbare în algoritmul de afișare al fluxului de noutăți.

 

Pagina de Facebook devine aproape invizibilă potrivit noului algoritm al Facebook

 

 

Cu alte cuvinte, dacă erai obișnuit să vezi conținutul unor pagini de facebook în fluxul tău de știri de pe Facebook, ei bine iată că se schimbă regulile jocului.

 

 

Facebook ne-a obișnuit cu schimbări de-a lungul vremii, și asta pentru că profilul platformei, devine unul destinat publicității. Deci, Facebook devine într-un fel sau altul o platformă de advertising plătit. Dacă vrei ca ceea ce postezi pe Facebook să fie vizibil abonaților tăi, ei bine pregătește-te să dai partea leului.

 

 

Noutățile pe care le-a anunțat faimosul Zuckerberg ei bine sunt legate de faptul că paginile de facebook vor cunoaște o descreștere semnificativă a impactului postărilor și al conținutului pe care acestea îl generează. De ce? Pentru că pur și simplu fluxul de știri al Facebookului este invadat cu prea multă informație nesemnificativă, și potrivit declaraței sale, acestă platformă a fost dedicată inițial conectări dintre membrii familiei și cunoscuți.

 

 

Pagina de Facebook era până mai ieri..

 

 

Ei bine pagina de Facebook era până mai ieri un mijloc prin care te adresai susținătorilor tăi cu precădere. Acum, trendul este ca pagina de facebook pe care o ai  să devină un element de decor dacă:

  • pagina ta crează conținut la care oamenii nu prea reacționează
  • pagina ta crează conținut de tip spamming (postări multiple repetitive )
  • dacă produci conținut de marcă, dacă deții un brand pe care îl promovezi

 

Pagina de Facebook mai reprezintă un atu al brandului tău?

 

 

Deoarece conținutul paginii tale de facebook a fost mutatîntr-o categorie secundară a Facebook-ului, întrebarea care se pune este dacă mai are rost să postezi conținut pe pagina de Facebook.

 

 

Răspunsul este da, ideea este să ții cont de următoarele:

 

 

  1. Creează conținut cu potențial de interacțiune mare între susținătorii tăi, gen sondaje, imagini din culisele business-ului tău, material video care poate genera nu numai vizualizări ci și reacții, fă live-uri care să țină oamenii aproape de brandul tău
  2. Regândește-ți strategia de promovare și include un buget semnificativ pentru a-ți crește vizibilitatea prin publicitate plătită pe Facebook!
  3. Crează conținut cu o narațiune care să dea un plus de valoare audienței tale, nu ție neapărat. Cu alte cuvinte, fă-i pe ei să conteze în postările tale, nu te agăța de ideea că dacă spui multe despre tine o să fii și auzit