Experiența mea cu serviciul clienți Orange

Am apelat serviciul clienți Orange, pentru a lămuri o chestiune care o privea pe mama mea, abonat al operatorului de telefonie Orange. Am vorbit deci în numele mamei.  Menționez că mama este suficient de înaintată în vârstă pentru a mai avea răbdarea de a aștepta 15 minute cel puțin până navighezi printre taste, și ajungi să auzi vocea operatorului de la serviciu clienți.

După ce mi-am dat seama că cererea mea nu are sorț de izbândă deși mi-am etalat toate resursele de bun-simț în materie de persuasiune, când am scos în cele din urmă tunul calibrul X mm de care toți operatorii de telefonie mobilă se tem, și anume portarea, tipa de la serviciu clienți, al cărei nume  l-am reținut, dar pe care din considerente de bun simț nu am să îl fac public, și-a ieșit din fire și m-a trimis la încornoratul șef, fără să își dea seama că uitase să apese suficient de convingător tasta ”on hold”.

Am rămas șocat pe moment, iar când a revenit, după câteva clipe, am întrebat-o respectuos care este motivul pentru care m-a drăcuit. Pentru că negarea a fost cea dintâi redută în spatele căreia s-a fofilat, am insistat cu întrebarea până am fost din nou pus ”on hold”. Pentru alte  aproximativ 5 minute.

Probabil că și-a contactat superiorul imediat, că a revenit cu o atitudine spășită, și cu mesajul că prin bunăvoința Orange, cererea mea a fost soluționată.

Bunăvoința Orange m-a mișcat până la lacrimi.

Când am întrebat-o pe domnișoara de la serviciul clienți Orange cum rămâne cu lipsa de respect afișată față de reprezentantul unui abonat orange, mi-a spus că și acestă problemă a fost rezolvată. Bag de seamă că a fost rezolvată cu superiorul, că eu nu primisem nici o scuză măcar.

În cele din urmă domnișoara și-a cerut scuze, iar serviciul clienți Orange a soluționat problema.

În concluzie dragă Orange, eu unul o știi bine, am renunțat la serviciile tale. În curând, la expirarea perioadei contractuale, va renunța și mama. Mă întreb dacă toți clienții nemulțumiți de serviciile tale primesc injurii, iar cererile lor sunt rezolvate cu ”bunăvoință” doar în cazul în care este adusă în discuție o eventuală portare. Nu înțeleg de ce în calitate de abonat trebuie să aștepți perioade interminabile în telefon pentru a fi tratat dezastruos de un personal care nu are la bază reguli elementare de bun simț și de stres management?

Migrarea către un alt operator, este unica soluție.

Aștept  cu interes, prin intermediul comentariilor, experiențele voastre legate de serviciul clienți al operatorului vostru telefonic și aștept sugestiile voastre legate de portare. Către cine?

Sursă foto